Akan Avukatlık Bürosu & Arabuluculuk olarak, ekibimizde yer almak isteyen hukuk fakültesi öğrencilerinin ve yasal stajyer avukat adaylarının başvurularını değerlendirmeye almaktan mutluluk duyarız.

Adayların detaylı özgeçmişlerini, güncel not ortalamasını ve varsa TOEFL ya da IELTS puanını bir ön yazıyla birlikte [email protected] adresine göndererek başvurularını tamamlamasını rica ederiz.

Yasal stajyerlerimizin ve yaz/ara dönem stajyerlerimizin çalışma metodu evden çalışma şeklinde olacaktır ve her türlü ekipman, teçhizat, düzen ve kurulum büromuzca temin edilecektir.

Yaz stajı başvuruları her yılın Nisan-Mayıs ayları arasında değerlendirilerek ve mülakat süreçleri tamamlanarak karara bağlanmaktadır. Mayıs ayı sonunda sadece başvurusu olumlu değerlendirilen aday(lar)a geri dönüş yapılmaktadır. Ara dönem staj yapmak isteyen hukuk fakültesi öğrencilerinin başvuruları büromuzun ihtiyacına göre değerlendirilmekte olup değerlendirme sonucu mülakat süreçleri tamamlanarak sadece başvurusu olumlu olan aday(lar)a geri dönüş yapılmaktadır.

Yasal staj başvuruları ise, her yıl bahar döneminde bir sonraki staj dönemine ilişkin olarak değerlendirilmektedir. Ön eleme sonrasında mülakat süreçleri tamamlanarak, sadece başvurusu olumlu değerlendirilen adaylara geri dönüş yapılmaktadır.

Başvuru Yapın

Stajyer adaylarında aradığımız temel özellikler:

  • Saygın bir hukuk fakültesi öğrencisi veya mezunu olması;
  • Öğrenmeye ve kendini geliştirmeye hevesli, yeniliklere açık olması;
  • Ekip çalışmasının bir parçası olmaya istekli olması;
  • Ayrıntılara önem vermesi;
  • Zaman yönetimi disiplinine sahip olması;
  • Muhakeme yeteneğinin güçlü olması;
  • İstanbul’da ikamet etmesi.
  • İyi düzeyde İngilizce tercih sebebidir.

Stajyer için iş tanımı:

  • Hukuki araştırma yapmak ve buna ilişkin görüş ve metinlerin taslakları oluşturmak;
  • Büromuzca yürütülen tüm projelere dahil olmak;
  • Büromuzca yürütülen olağan ve olağanüstü genel kurul süreçleri, esas sözleşme değişiklikleri, şirket kuruluşları, birleşme & devralma ve pay devri süreçleri, tür değişiklikleri, sermaye artırımı, şube kuruluşu gibi çeşitli işlemlere dahil olmak, bu kapsamda belgeler hazırlamak, tadil etmek ve tüm süreci takip etmek;
  • Sözleşmelerin ve protokollerin taslaklarını hazırlamak, incelemek, tadil etmek ve müzakere etmek;
  • Yeni mevzuat düzenlemelerini takip etmek ve ekibi bilgilendirmek, buna ilişkin bilgi notları hazırlamak;
  • Hukuki metinleri tercüme etmek;
  • Adliye, noter ve benzeri kurumlarda gerekli işlemleri yürütmek;
  • Hukuk ve icra dosyalarının takibini gerçekleştirmek.